Witaj wiosno! 4 marca rozpoczęliśmy wysyłki, wszystkie zamówienia są wysyłane obecnie do 3 dni roboczych oprócz roślin balkonowych, które będą wysyłane od połowy kwietnia.

Dostawa

 

1. W jaki sposób pakujecie rośliny?

Dbamy o to, aby każdy Klient był zadowolony z zakupu. W przypadku roślin, sposób ich zapakowania i dostarczenia ma ogromne znaczenie. Bazując na latach doświadczeń, pakujemy rośliny w sposób, który zapewnia ich optymalny transport i uniemożliwia ich uszkodzenie. Więcej informacji o sposobie pakowania znajdziesz tutaj
 
  2. Kto dostarcza przesyłki nadane przez Florini?

 

 

 

 

;Przesyłki o wadze do 5 kg wysyłamy kurierem InPost. Jeśli waga przesyłki przekraczać będzie 5 kg, jedyną dostępną opcją przesyłki jest kurier DPD. Łączna waga zamówienia wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia i w zależności od tej wagi podawany jest koszt przesyłki. W przesyłce o wadze 30 kg mieści się ok. 12-15 roślin w pojemnikach 2 litrowych lub 20-25 roślin w doniczkach 0,8-1 litrowych. Poniższe tabele zawierają zestawienie kosztów przesyłek.

 


Kurier DPD:
 

Waga 1-30 kg
30-60 kg 60-90 kg powyżej 90 kg
Koszt przesyłki - przedpłata 19 zł 29 zł 39 zł 49 zł
Koszt przesyłki - pobranie 25 zł 35 zł 45 zł 55 zł

 

  3. Kiedy otrzymam przesłkę?

 

Terminy dostawy:
 

Łączny czas oczekiwania na odbiór przesyłki
=
czas realizacji zamówienia (do 3 dni roboczych od daty wpłynięcia pieniędzy na konto) + (czas oczekiwania na wpłatę jeżeli dotyczy) + czas dostawy (zależny od wybranego dostawcy)

 

  4. W jakie dni nadajecie paczki?

 

Przesyłki wysyłane są w dni robocze z wyłączeniem piątku. Kurier zapewnia dostawę w ciągu 1-2 dni roboczych.

Ze względu na bezpieczeństwo roślin, przesyłki nie są nadawane w piątki i soboty (aby nie spędziły weekendu w magazynie czy na poczcie). W okresie wczesnowiosennym rośliny nadawane są 5 dni w tygodniu.

 
  5. Gdzie jest moja przesyłka?

 

   

W dniu wysyłki do Klienta wysyłany jest e-mail bezpośrednio z firmy kurierskiej z numerem przesyłki. Firma kurierska udostępnia możliwość śledzenia statusu przesyłki - wystarczy kliknąć w link wysyłany w e-mailu.