Dostawa roślin

 

1. Ile wynosi koszt dostawy?



  Waga 1 - 5 kg 5 - 30 kg 30 - 60 kg 60 - 90 kg 90 - 120 kg
1 Kurier Inpost - przelew na konto 14 zł - - - -
2 Kurier Inpost - pobranie 18 zł - - -
1 Kurier DPD - przelew na konto 19 zł 19 zł 29 zł 39 zł 49 zł
2 Kurier DPD - pobranie * 25 zł 25 zł 35 zł 45 zł 55 zł

 


Przesyłki o wadze do 5 kg wysyłamy kurierem InPost lub DPD. Jeśli waga przesyłki przekraczać będzie 5 kg jedyną dostępną opcją dostawy jest kurier DPD. Łączna waga zamówienia wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia i w zależności od tej wagi podawany jest koszt przesyłki. W przesyłce o wadze 30 kg mieści się ok. 12-15 roślin w pojemnikach 2 litrowych lub 20-25 roślin w doniczkach 0,8-1 litrowych. Wyżej wskazana tabela określa ceny wysyłek.

* przesyłki za pobraniem reazliujemy jedynie do kwoty 300 zł. W przypadku zamówień powyżej tej wartości wymagamy przedpłaty na konto

DUŻE ZAMÓWIENIA


  Waga 120 - 150 kg powyżej 150 kg
1 Kurier DPD - przedpłata 59 zł -
2 Kurier FedEx - przedpłata (przesyłka paletowa) - 99 zł 


 

 

1. W jaki sposób pakujecie rośliny?


Dbamy o to, aby każdy Klient był zadowolony z zakupu. W przypadku roślin, sposób ich zapakowania i dostarczenia ma ogromne znaczenie. Bazując na latach doświadczeń, pakujemy rośliny w sposób, który zapewnia ich optymalny transport i uniemożliwia ich uszkodzenie.

 

 

3. Kiedy otrzymam przesyłkę?


Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub od złożenia zamówienia jeśli wybrana została opcja płatności przy odbiorze. W szczycie sezonu (kwiecień-maj) czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 5 dni roboczych. W dniu wysyłki prześlemy Ci email z linkiem do śledzenia statusu przesyłki. 

 

 

4. W jakie dni nadajecie paczki?


Przesyłki wysyłane są w dni robocze z wyłączeniem piątku. Kurier zapewnia dostawę w ciągu 1 dnia roboczego. Ze względu na bezpieczeństwo roślin, przesyłki nie są nadawane w piątki i soboty (aby nie spędziły weekendu w magazynie). W okresie wczesnowiosennym rośliny nadawane są 5 dni w tygodniu.

 

 

5. Gdzie jest moja przesyłka?


W dniu wysyłki do Klienta wysyłany jest e-mail bezpośrednio z firmy kurierskiej z numerem przesyłki. Firma kurierska udostępnia możliwość śledzenia statusu przesyłki - wystarczy kliknąć w link wysyłany w e-mailu.