Witaj wiosno! 4 marca rozpoczęliśmy wysyłki, wszystkie zamówienia są wysyłane obecnie do 3 dni roboczych oprócz roślin balkonowych, które będą wysyłane od połowy kwietnia.

Reklamacje i zwroty

Mamy kilkuletnie doświadczenie w pakowaniu przesyłek, z którymi należy obchodzić się w szczególnie ostrożny sposób. Rośliny starannie przygotowywane są do wysyłki, paczki natomiast są pieczołowicie zabezpieczane, aby nie zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Może jednak zaistnieć sytuacja, gdy zamówienie nie spełnia z jakichkolwiek względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi naszą pomyłkę.  Poniżej lista wskazówek co należy zrobić, abyśmy mogli prawidłowo zareagować w zaistniałej sytuacji:

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady ukryte lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o przesłanie na adres biuro@florini.pl e-maila, w tytule podając „Reklamacja Numer_zamówienia”, w treści natomiast możliwie dokładnie opisując jakie wady ma towar lub podając inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia. Reklamacje najlepiej zgłaszać niezwłocznie. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, w szczególności bez uprzedniego kontaktu ze strony Kupującego.

Zwroty

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy od dnia dotęczenia i zwroty przesyłki. Prosimy o bezpieczne spakowanie i wysyłkę roślin, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie sklepu.