Pomocne linki
Reklamacje i zwroty Czwartek, 4 Luty 2010
Mamy kilkuletnie doświadczenie w pakowaniu przesyłek, z którymi należy obchodzić się w szczególnie ostrożny sposób. Rośliny starannie przygotowywane są do wysyłki, paczki natomiast są pieczołowicie zabezpieczane, aby nie zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Może jednak zaistnieć sytuacja, gdy zamówienie nie spełnia z jakichkolwiek względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi naszą pomyłkę.  Poniż...

Czytaj więcej

Gdzie jest moja przesyłka? Czwartek, 4 Luty 2010
O każdej wysyłce nadawanej przez Florini.pl Klient informowany jest e-mailem. Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone, a w ciągu 3-4 dni nie wysłany został e-mail z informacją o wysyłce, prosimy o kontakt mailowy: biuro@florini.pl lub telefoniczny pod numerem: 783 300 336 Firma kurierska, z którą współpracujemy udostępnia możliwość śledzenia statusu przesyłki. Wystarczy wejść na stronę https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel i wpisać numer przesyłki, który wysłany został w e...

Czytaj więcej

Regulamin Czwartek, 4 Luty 2010
Regulamin sprzedaży w sklepie internetowym Florini.pl § 1 Słownik pojęć 1.   Sprzedawca – Gospodarstwo Ogrodnicze Bartosz Łobanowski z siedzibą w Łodzi przy ul. Okólnej 178, 91-520 Łódź, NIP: 726-247-17-38 2.   Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.florini.pl za pośrednictwem którego Kupujący może składać zamówienia. 3.   Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsum...

Czytaj więcej