zamowienia przedsezonowe 2018

 

Już dziś zarezerwuj rośliny z oferty ponad 600 pozycji roślin najwyższej jakości! Czekając z niecierpliwości na nadejście wiosny w spokoju zaplanuj nowe nasadzenia oraz zmiany w Twoim ogrodzie. 

Oto przykładowe propozycje jakie przygotowaliśmy na nadchodzący sezon:


Dlaczego warto złożyć zamówienie przedsezonowe?

Możesz dużo wcześniej przemyśleć i rozplanować wiosenne nasadzenia oraz bezpłatnie zarezerwować niezbędne do tego rośliny.

Nie ponosisz żadnego ryzyka - nie pobieramy żadnych zaliczek!

Przed wysyłką skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić dogodny termin dostawy oraz płatności

 

Poniżej prezentujemy warunki składania zamówień przedsezonowych:

1. Zamówienia można składać za pomocą sklepu internetowego www.florini.pl lub mailowo na adres: biuro@florini.pl

2. Wiosną, gdy warunki pogodowe umożliwią wysyłkę roślin, pracownik sklepu florini kontaktuje się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie i potwierdza dostępność zamówionych roślin.

3. Klient potwierdza, że zamówienie może zostać zrealizowane i dokonuje wpłaty lub potwierdza, że zamówienie ma być płatne przy odbiorze jeśli taka forma płatności została wybrana podczas składania zamówienia.

4. Zamówienia przedsezonowe realizowane są w ciągu 7 dni od potwierdzenia możliwości wysyłki przez Klienta. Zamówienia przedsezonowe wysyłane będą od poniedziałku do piątku.

5. Sklep Florini.pl nie gwarantuje dostępności wszystkich produktów oferowanych w ofercie przedsezonowej (w szczególności chodzi o sytuacje, gdy rośliny danego gatunku nie przezimują właściwie).

6. W przypadku pojedynczych braków w zamówieniu, sklep zastrzego sobie możliwość wysłania zamówienia i zwrócenia pieniędzy za brakujące pozycje.


Ważne informacje:

1. Nie pobieramy żadnych zaliczek za zamówienia przedsezonowe

2. Wysyłamy te rośliny, co do których mamy pewność, że przetrwały zimę. Jeśli w zamówieniu znajdą się rośliny, które naturalnie później rozpoczynają wegetację, jak np. niektóre gatunki mięt, miliny czy funkie, zamówienia będą realizowane zgodnie z harmonogramem. Jeśli okaże się, że którakolwiek z roślin nie rozpocznie prawidłowo wegetacji, prosimy o kontakt, a zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni.

3. Niektóre rośliny, w szczególności nowości z grupy żurawek, jeżówek i innych bylin będą dostępne dopiero w maju / czerwcu. Nie ma możliwości dodania tych pozycji (z kategorii Nowości 2018) do zamówienia przedsezonowego! Polecamy skorzystanie z funkcji "Powiadom o dostępności", dzięki której otrzymacie Państwo powiadomienie e-mail o pojawieniu się poszukiwanej rośliny w naszej ofercie.

4. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@florini.pl lub telefoniczny: 783 300 336

5. Jeśli Klient chciałby zmodyfikować zamówienie przedsezonowe, może zrobić to wysyłając e-mail na adres biuro@florini.pl podając numer zamówienia oraz listę zmian. Pracownik sklepu Florini wprowadzi zmiany, a Klient otrzyma potwierdzenie zmodyfikowanego zamówienia.
 

Wskazówka:

Jeśli dany produkt jest niedostępny, wystarczy kliknąć w przycisk "Powiadom o dostępności" znajdujący się. Gdy tylko produkt będzie dostępny, otrzymasz e-mail z informacją pojawieniu się produktu w sklepie.

 

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Czy pobieracie zaliczki za zamówienia przedsezonowe?
 

Nie. Zamówienia przedsezonowe to po prostu darmowa rezerwacja roślin. Gdy tylko złożysz zamówienie w naszym sklepie wybrane przez Ciebie pozycje są odstawiane i czekają na nadejście wiosny.  

  2. Kiedy wyślecie do mnie rośliny?
 

Realizację zamówień przedsezonowych rozpoczynamy jak tylko warunki pogodowe umożliwiają wysyłkę roślin. Z reguły jest to drugi lub trzeci tydzień marca. W przypadku niesprzyjającej aury (ujemne temperatury, opady śniegu) termin dostawy może ulec przesunięciu. Stosowny komunikat pojawi się na stronie głównej naszego sklepu.

  3. Czy otrzymam informację przed wysyłką roślin?
 

Tak. Gdy tylko warunki pogodowe będą sprzyjające kontaktujemy się z Tobą (telefonicznie lub mailowo) aby ustalić dogodny termin dostawy.

  4. Kiedy mam opłacić zamówienie?
 

Zamówienie należy opłacić dopiero wiosną po uprzednim kontakcie z naszej strony (telefonicznym lub mailowym). W przypadku wyboru płatności przy odbiorze płacisz kurierowi przy doręczeniu przesyłki.

  5. Czy mogę zmienić moje zamówienie przedsezonowe?
 

Tak. Dopóki zamówienie nie zostanie do Ciebie wysłane możesz je modyfikować (usuwać pozycje lub dodawać nowe). Aby tego dokonać prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy wówczas zmodyfikujemy złożone przez Ciebie zamówienie.

  6. Jaką mam pewność, że otrzymam sadzonki, które przezimowały i przyjmą się
w moim ogrodzie?
  Zanim się z Tobą skontaktujemy sprawdzamy czy wszystkie zamówione przez Ciebie rośliny dobrze przezimowały. W paczce znajdą się sadzonki co do których mamy 100% pewności iż mogą dobrze rozwijać się na nowym miejscu. W przypadku wątpliwości zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 783 300 336 lub adresem email: biuro@florini.pl
 
  7. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia przedsezonowego na rośliny z kategorii Nowości 2017 – w produkcji
 

W tej kategorii znajduję się pozycje, które będą produkowane w naszym gospodarstwie przez cały sezon 2017. Rośliny będą udostępniane sukcesywnie gdy tylko osiągną rozmiary handlowe.