Do końca lutego 2025 przyjmujemy zamówienia przedsezonowe, które będziemy wysyłać od początku marca, gdy tylko warunki pogodowe będą sprzyjające. Sprawdź szczegóły
Zamówienia przedsezonowe wiosna 2025
Już dziś zarezerwuj rośliny z oferty ponad 600 pozycji roślin najwyższej jakości! Czekając z niecierpliwości na nadejście wiosny w spokoju zaplanuj nowe nasadzenia oraz zmiany w Twoim ogrodzie. Zrób zakupy i odbierz:
3% rabatu* przy zamówieniu o wartości min. 100 zł, kod: motyl100
5% rabatu* przy zamówieniu o wartości min. 200 zł, kod: motyl200
* rabat nie nalicza się na podukty już przecenione
Dlaczego warto złożyć zamówienie przedsezonowe? | |||
Możesz dużo wcześniej przemyśleć i rozplanować wiosenne nasadzenia oraz bezpłatnie zarezerwować niezbędne do tego rośliny. | |||
Nie ponosisz żadnego ryzyka - nie pobieramy żadnych zaliczek! | |||
Przed wysyłką skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić dogodny termin dostawy oraz płatności |
Poniżej prezentujemy warunki składania zamówień przedsezonowych:
1. Zamówienia można składać za pomocą sklepu internetowego www.florini.pl lub mailowo na adres: biuro@florini.pl
2. Wiosną, gdy warunki pogodowe umożliwią wysyłkę roślin, pracownik sklepu florini kontaktuje się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie i potwierdza dostępność zamówionych roślin.
3. Klient potwierdza, że zamówienie może zostać zrealizowane i dokonuje wpłaty lub potwierdza, że zamówienie ma być płatne przy odbiorze jeśli taka forma płatności została wybrana podczas składania zamówienia.
4. Zamówienia przedsezonowe realizowane są w ciągu 7 dni od potwierdzenia możliwości wysyłki przez Klienta. Zamówienia przedsezonowe wysyłane będą od poniedziałku do piątku.
5. Sklep Florini.pl nie gwarantuje dostępności wszystkich produktów oferowanych w ofercie przedsezonowej (w szczególności chodzi o sytuacje, gdy rośliny danego gatunku nie przezimują właściwie).
6. W przypadku pojedynczych braków w zamówieniu, sklep zastrzego sobie możliwość wysłania zamówienia i zwrócenia pieniędzy za brakujące pozycje.
Ważne informacje:
1. Nie pobieramy żadnych zaliczek za zamówienia przedsezonowe
2. Wysyłamy te rośliny, co do których mamy pewność, że przetrwały zimę. Jeśli w zamówieniu znajdą się rośliny, które naturalnie później rozpoczynają wegetację, jak np. niektóre gatunki mięt, miliny czy funkie, zamówienia będą realizowane zgodnie z harmonogramem. Jeśli okaże się, że którakolwiek z roślin nie rozpocznie prawidłowo wegetacji, prosimy o kontakt, a zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni.
3. Niektóre rośliny, w szczególności nowości z grupy żurawek, jeżówek i innych bylin będą dostępne dopiero w maju / czerwcu. Nie ma możliwości dodania tych pozycji (z kategorii Nowości 2025) do zamówienia przedsezonowego! Polecamy skorzystanie z funkcji "Powiadom o dostępności", dzięki której otrzymacie Państwo powiadomienie e-mail o pojawieniu się poszukiwanej rośliny w naszej ofercie.
4. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@florini.pl lub telefoniczny: 783 300 336
5. Jeśli Klient chciałby zmodyfikować zamówienie przedsezonowe, może zrobić to wysyłając e-mail na adres biuro@florini.pl podając numer zamówienia oraz listę zmian. Pracownik sklepu Florini wprowadzi zmiany, a Klient otrzyma potwierdzenie zmodyfikowanego zamówienia.
Wskazówka:
Jeśli dany produkt jest niedostępny, wystarczy kliknąć w przycisk "Powiadom o dostępności" znajdujący się. Gdy tylko produkt będzie dostępny, otrzymasz e-mail z informacją pojawieniu się produktu w sklepie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy pobieracie zaliczki za zamówienia przedsezonowe? |
Nie. Zamówienia przedsezonowe to po prostu darmowa rezerwacja roślin. Gdy tylko złożysz zamówienie w naszym sklepie wybrane przez Ciebie pozycje są odstawiane i czekają na nadejście wiosny. |
2. Kiedy wyślecie do mnie rośliny? |
Realizację zamówień przedsezonowych rozpoczynamy jak tylko warunki pogodowe umożliwiają wysyłkę roślin. Z reguły jest to drugi lub trzeci tydzień marca. W przypadku niesprzyjającej aury (ujemne temperatury, opady śniegu) termin dostawy może ulec przesunięciu. Stosowny komunikat pojawi się na stronie głównej naszego sklepu. |
3. Czy otrzymam informację przed wysyłką roślin? |
Tak. Gdy tylko warunki pogodowe będą sprzyjające kontaktujemy się z Tobą (telefonicznie lub mailowo) aby ustalić dogodny termin dostawy. |
4. Kiedy mam opłacić zamówienie? |
Zamówienie należy opłacić dopiero wiosną po uprzednim kontakcie z naszej strony (telefonicznym lub mailowym). W przypadku wyboru płatności przy odbiorze płacisz kurierowi przy doręczeniu przesyłki. |
5. Czy mogę zmienić moje zamówienie przedsezonowe? |
Tak. Dopóki zamówienie nie zostanie do Ciebie wysłane możesz je modyfikować (usuwać pozycje lub dodawać nowe). Aby tego dokonać prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy wówczas zmodyfikujemy złożone przez Ciebie zamówienie. |
6. Jaką mam pewność, że otrzymam sadzonki, które przezimowały i przyjmą się w moim ogrodzie? |
Zanim się z Tobą skontaktujemy sprawdzamy czy wszystkie zamówione przez Ciebie rośliny dobrze przezimowały. W paczce znajdą się sadzonki co do których mamy 100% pewności iż mogą dobrze rozwijać się na nowym miejscu. W przypadku wątpliwości zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 783 300 336 lub adresem email: biuro@florini.pl |
7. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia przedsezonowego na rośliny z kategorii Nowości 2025 – w produkcji |
W tej kategorii znajduję się pozycje, które będą produkowane w naszym gospodarstwie przez cały sezon 2025. Rośliny będą udostępniane sukcesywnie gdy tylko osiągną rozmiary handlowe. |