Witaj wiosno! 4 marca rozpoczęliśmy wysyłki, wszystkie zamówienia są wysyłane obecnie do 3 dni roboczych oprócz roślin balkonowych, które będą wysyłane od połowy kwietnia.

Pytania i odpowiedzi

Pomoc – Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czym zajmuje się Florini.pl?


2. Co was wyróżnia?


3. Czy przyjmujecie zamówienia telefoniczne oraz mailowe?


4. Chętnie zamówiłbym rośliny, ale boję się, że uszkodzą się w transporcie


5. Kiedyś zamówiłam/łem rośliny przez internet, ale dostałam towar bardzo słabej jakości jaką mam pewność, że tym razem nie będzie tak samo?


6. Gdzie mogę poczytać opinie innych klientów o Florini.pl?


7. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?


8. Skąd będę wiedzieć że paczka została już nadana?


9. Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?


10. Mam pytanie odnośnie mojego zamówienia – jak się mogę z wami skontaktować?


11. Ile roślin mogę zamówić do jednej paczki?


12. W jakich pojemnikach (doniczkach) sprzedajecie rośliny?


13. Właśnie otrzymałem przesyłkę od Florini.pl – co dalej?


14. W jakim okresie można sadzić rośliny zakupione w waszym sklepie?


15. Dokąd wysyłacie paczki?


16. Jak dokonywać zakupów w w waszym sklepie?


 

Odpowiedzi:


 

1. Czym zajmuje się Florini.pl?
Florini.pl to sklep internetowy z roślinami. Specjalizujemy się w produkcji i sprzedaży  bylin, krzewów liściastych oraz roślin jednorocznych. Oferujemy również pnącza oraz zioła. Co więcej w naszej ofercie można również znaleźć prawdziwe ogrodowe RARYTASY – rośliny rzadkie i cenne w szczególności dla pasjonatów. NIE wysyłamy nasion czy kłączy – u nas kupujecie Państwo zdrowe, dorodne i przekorzenione rośliny!
 
2. Co was wyróżnia?
1. jakość roślin –  Przygotowując przesyłkę do każdej paczki podchodzimy bardzo indywidualnie. tzn. umieszczamy w niej rośliny, które sami chcielibyśmy otrzymać.  Wybieramy zawsze najbardziej okazałe egzemplarze.

2. różnorodność oferty – Obecnie w naszym sklepie dostępnych jest około 400 różnych pozycji. Jednocześnie co  roku staramy się poszerzać ofertę o nowe odmiany, w szczególności takie których nie dostaniecie Państwo w centrach ogrodniczych

3. doradztwo – Jesteśmy otwarci na wszelkie pytania w zakresie uprawy, pielęgnacji i doboru roślin do Państwa ogrodów, tarasów czy rabat. Nasza wiedza i doświadczenie poparte jest wieloletnią praktyką. Jesteśmy trzecim pokoleniem ogrodników.
 
3. Czy przyjmujecie zamówienia telefoniczne oraz mailowe?
Tak. Jeśli interesuję Państwa rośliny, które oferujemy prosimy o kontakt pod numerem 783 300 336 lub adresem mailowym biuro@florini.pl a nasz pracownik przyjmie zamówienie i poinformuje o dalszych krokach
 
4. Chętnie zamówiłbym rośliny, ale boję się, że uszkodzą się w transporcie
Niezwykle staranne przygotowanie paczki tj. zabezpieczenie każdej z roślin oddzielnie, specjalne wypełnienie wolnych przestrzeni w kartonie i finalnie oznaczenie paczki, dzięki której przesyłka w transporcie nie będzie odwracana powoduje iż 100% realizowanych przez nas przesyłek dociera doskonałej kondycji. Potwierdzeniem naszego profesjonalnego podejścia są liczne pozytywne komentarze naszych zadowolonych klientów, które można przeczytać tutaj
 
5. Kiedyś zamówiłem rośliny przez internet, ale dostałam towar bardzo słabej jakości jaką mam pewność, że tym razem nie będzie tak samo?
Zapewniamy Państwa, iż do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie. Co więcej znaczna część roślin jest przez nas produkowana co powoduje, iż mamy możliwość wyboru najbardziej dorodnych egzemplarzy. Dodatkowo wiedza i doświadczenie w zakresie profesjonalnego przygotowania roślin do transportu sprawia, iż gwarantujemy 100% zadowolenia dokonanych zakupów. Jeśli mimo wszystko mielibyście Państwo zastrzeżenia co do jakości otrzymanych roślin wówczas bardzo prosimy o kontakt, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.
 
6. Gdzie mogę poczytać opinie innych klientów o Florini.pl?
Komentarze na nasz temat prezentujemy tutaj. Dodatkowo naszą wiarygodność możecie Państwo zweryfikować w serwisie Allegro, na którym również oferujemy nasze rośliny. Wart uwagi jest fakt, iż oferując produkty przez 5 lat nie otrzymaliśmy ŻADNEGO negatywnego komentarza. Nasz wynik to ponad 99,9 % POZYTYWNYCH opinii. Co więcej zostaliśmy uhonorowani certyfikatem SUPER SPRZEDAWCY!
 
7. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Zamówienia realizowane są w terminie do 3 dni roboczych. Jeśli szczególnie zależy Państwu na szybszej wysyłce (urlop, pilny wyjazd) bardzo prosimy o kontakt, a postaramy się sprostać Państwa oczekiwaniom. Jednocześnie sygnalizujemy, iż ze względu na bezpieczeństwo roślin, przesyłki nie są nadawane w piątki i soboty (aby nie spędziły weekendu w rozdzielni lub na poczcie). Szczegółowe informacje na temat wysyłki znajdują się tutaj
 
8.Skąd będę wiedzieć że paczka została już nadana?
W dniu nadania paczki otrzymacie Państwo maila z informacją o przekazaniu paczki dostawcy.
 
9. Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Jak najbardziej istnieje taka możliwość. Przy realizacji zamówienia, do Klienta wysyłany jest e-mail z informacją o nadaniu przesyłki wraz z numerem przesyłki. Firma kurierska udostępnia możliwość śledzenia statusu przesyłki - wystarczy kliknąć w link, który znajduje się w mailu wysyłanym w dniu nadania paczki.
 
10. Mam pytanie odnośnie mojego zamówienia – jak się mogę z wami skontaktować?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 oraz w soboty w godzinach 10-15. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem  783 300 336 lub emailowy: biuro@florini.pl
 
11.Ile roślin mogę zamówić do jednej paczki?
W jednej paczce o wadze do 30 kg mieści się ok. 12-15 roślin w pojemnikach 2 litrowych lub 20-25 roślin w doniczkach 0,8-1 litrowych. Jeśli łączna waga zamówienia przekroczy 30 kg, otrzymacie Państwo 2 paczki, jeśli przekroczy 60 kg - 3 paczki. Koszt przesyłki uzależniony jest od łącznej wagi zamówienia - szczegóły znajdują się w sekcji Dostawa
 
12. W jakich pojemnikach (doniczkach) sprzedajecie rośliny?

Każdy oferowany przez nas produkt posiada informację o rozmiarze doniczki w jakiej jest posadzony. Pojemniki są specjalnie dopasowane zarówno do siły wzrostu roślin oraz ich aktualnej wielkości. W naszej ofercie dostępne są następujące wielkości pojemników:





Doniczka P9 (9cm x 9cm x 9cm) – pojemnik przeznaczony głównie dla mniejszych bylin. Dzięki ograniczeniu przestrzeni system korzeniowy rozwija się szybciej, jest zdrowy i pełen wigoru.

Doniczka 0,5 litrowa – stosowana głównie do uprawy roślin jednorocznych oraz ziół.

Doniczka 1 litrowa -  oferujemy w nich rośliny, których zarówno system korzeniowy jak i część naziemna rozrasta się stosunkowo szybko. Dzięki takiemu rozwiązaniu oferujemy sadzonki wysokiej jakości.


Doniczka 1,6 litrowa - oferujemy w nich rośliny, których zarówno system korzeniowy jak i część naziemna rozrasta się stosunkowo szybko. Dzięki takiemu rozwiązaniu jakość bylin pozostaje wysoka.

Doniczka 2 litrowa – rośliny duże, o znacznej sile wzrostu dostępne są właśnie w takich pojemnikach. Najczęściej są to krzewy liściaste oraz pnącza 

13. Właśnie otrzymałem przesyłkę od Florini.pl – co dalej?
Proszę otworzyć paczkę, usunąć materiał wypełniający, a następnie wyjąć rośliny. W kolejnym kroku rozcinamy folię, która zabezpiecza doniczki na czas transportu oraz usuwamy z roślin kijki bambusowe. Następnie odstawiamy rośliny do zacienionego miejsca (np. altanka, ganek) i  podlewamy. Przez kilka następnych dni rośliny można spokojnie przechowywać w opisany sposób nie zapominając o okresowym podlewaniu. (w miarę potrzeby). Rekomendujemy możliwie szybkie wsadzenie okazów do ogrodu:)
 
14. Wjakim okresie można sadzić rośliny zakupione w waszym sklepie?
Wszystkie oferowane przez nas rośliny uprawiane są w pojemnikach dlatego też ich sadzenie jest możliwe przez cały okres wegetacji (tj. od marca do listopada). Oczywiście może się zdarzyć, iż w marcu bądź listopadzie warunki pogodowe (śnieg, zamarznięta gleba) będą na tyle nie sprzyjające, iż sadzenie nie będzie możliwe lub będzie należało je odłożyć na później. Zaznaczamy, iż NIE OFERUJEMY ROŚLIN KOPANYCH.
 
15. Dokąd wysyłacie paczki?
Przesyłki wysyłane są na terytorium Polski oraz do innych krajów Europy. Szczegóły dotyczące wysyłek zagranicznych dostępne są tutaj.
 
16. Jak dokonywać zakupów w w waszym sklepie?
Dokonywanie zakupów w naszym sklepie jest niezwykle proste. Wskazówki w jaki sposób kupować rośliny, znajdują się tutaj

 


 

Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy pytania przesłać na adres biuro@florini.pl. Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.