Już dziś dokonaj darmowej rezerwacji roślin. Wybieraj spośród 600 pozycji i odbierz do 10% rabatu. Dostawa i płatność na wiosnę.
Oferta ważna do 31 stycznia. Sprawdź szczegóły.

Reklamacje i zwroty

Mamy kilkuletnie doświadczenie w pakowaniu przesyłek, z którymi należy obchodzić się w szczególnie ostrożny sposób. Rośliny starannie przygotowywane są do wysyłki, paczki natomiast są pieczołowicie zabezpieczane, aby nie zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Może jednak zaistnieć sytuacja, gdy zamówienie nie spełnia z jakichkolwiek względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi naszą pomyłkę.  Poniżej lista wskazówek co należy zrobić, abyśmy mogli prawidłowo zareagować w zaistniałej sytuacji:

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady ukryte lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o przesłanie na adres biuro@florini.pl e-maila, w tytule podając „Reklamacja Numer_zamówienia”, w treści natomiast możliwie dokładnie opisując jakie wady ma towar lub podając inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia. Reklamacje prosimy zgłaszać w terminie 3 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, w szczególności bez uprzedniego kontaktu ze strony Kupującego.

Zwroty

Zwroty przesyłek "na koszt odbiorcy" tj. Sklepu nie będą przyjmowane. Jeśli zaistnieje konieczność zwrotu pieniędzy za niezrealizowane lub błędnie zrealizowane zamówienie, pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu w ciągu 3 dni roboczych od uznania reklamacji.